Jak najít ucelené softwarové řešení, které bude řídit procesy ve firmě, propojí jednotlivá oddělení a umožní účinnou kontrolu procesů? Obchod, výroba nebo služby, co je pro Vás to pravé?
Každá firma bez ohledu na velikost potřebuje mít přehled o zakázkách, financích, o svých zaměstnancích a jejich práci. Když se všechny informace propojí na jednom místě, uvidíte najednou Vaše podnikání v novém světle. Získáte dokonalý přehled o silných i slabých místech a dostanete nástroj pro optimalizaci svých aktivit, využití příležitostí a eliminaci hrozeb.
V začátcích postačí základní funkčnost, jako je účetnictví, fakturace, obchod, majetek, mzdy, a podobně. Možnost přidání dalších modulů, jako například výroba, CRM, nebo workflow zajistí spolehlivý potenciál systému i v budoucnu. Menší firmy jsou více závislé na rentabilitě zakázek, proto je třeba je pečlivě vyhodnocovat.
Kdy začít přemýšlet o novém informačním systému?
- Když se vaše firma rozrůstá a je na čase přejít na další level řízení.
- Když potřebuje třídit, vyhledávat a analyzovat jakékoliv firemní informace, které potřebujete pro úspěšnou činnost.
- Když Vaše firma vyrostla z ekonomického, účetního nebo personálního softwaru.
Jak začít?
Pořídit hotový produkt nebo jít cestou vývoje vlastního řešení?
S důrazem na časovou a finanční stránku procesu je třeba mít neustálý přehled nad procesem vývoje. Od specifikace požadavků až po testování a nasazení produktu do provozu. Jednotlivé etapy poskytuji výstup, který je třeba vždy konzultovat a oboustranně schválit. Osnova je zpravidla tvořena těmito body: Analýza, návrh řešení, stanovení ceny, implementace systému, testování, nasazení do ostrého provozu, technická podpora a průběžná konzultace.